Oct
16,
2022
Vanzarile de componente pentru laptop si desktop sunt in crestere... Firmele prefera upgrade-ul in locul unui sistem nou...
O gama de peste 15.000 de produse, cu o varietate foarte mare
O gama de peste 15.000 de produse, cu o varietate foarte mare
Cum se procedează ?
Pasul 1: Echipamentul se aduce la sediul firmei noastre, unde se întocmeşte o fişă de custodie, în două exemplare, semnată de către firma noastră şi de către client. Nu este necesară aducerea accesorilor (geantă, încarcător, etc).
Pasul 2: Se efectuează diagnoza echipamentului. Diagnoza este GRATUITĂ, indiferent de echipament. Acest proces durează 2-3 zile lucrătoare, în funcţie de volumul de lucru al service-ului şi în funcţie de problemele echipamentului. În cazuri excepţionale, acest proces poate dura mai mult. Când se întâmplă acest lucru, vom informa clientul în cel mai scurt timp, comunicându-i noul termen de diagnosticare.
Pasul 3: În urma diagnosticării, se contactează clientul pentru prezentarea problemei descoperite, precum şi a soluţiilor disponibile pentru rezolvarea acesteia. Când este posibil acest lucru, vom încerca întâi reparaţia piesei/pieselor defecte şi doar apoi înlocuirea lor, astfel încât preţurile aferente reparaţiei să fie cât mai mici.
Pasul 4: În cazul în care clientul îşi dă acordul pentru soluţionarea problemei, echipamentul este introdus în service pentru reparaţie. Acest proces durează aproximativ 4-6 zile, în funcţie de volumul de lucru, de problemele echipamentului şi de disponibilitatea pieselor de schimb (dacă este cazul).
Pasul 5: În momentul în care problemele echipamentului au fost soluţionate, asupra echipamentului sunt făcute o serie de teste, pentru a verifica buna funcţionare a acestuia. Acest proces durează aproximativ o zi. În cazul în care echipamentul nu trece testele, clientul este contactat pentru a i se comunica acest lucru şi a i se prezenta soluţiile alternative.
Pasul 6: În cazul în care echipamentul trece testele, clientul este contactat pentru ridicarea echipamentului.
Intervenţii Desktop
Intervenţii pe placa de bază |
Înlocuire memorii RAM |
Înlocuire Hard-disk |
Înlocuire coolere |
Curaţare ventilatoare |
Alte intervenţii |
Preţuri şi oferte
Serviciu |
Tarif (cu tva inclus) |
Reparaţie placă de bază, placă video |
250 - 450 ron |
Reparaţie defecţiuni de alimentare notebook (înlocuire mufe alimentare sau alte mufe conectoare) |
100 - 250 ron |
Instalare sistem de operare, drivere şi alte programe software (antivirus, office, player video, player audio, codec-uri audio/video, etc) |
80 ron |
Curăţare de praf: curăţare ventilatoare, heat pipe, pastă termoconductoare, carcasă interioară |
80 ron |
Pentru intervenţii la domiciliul clientului, în Timişoara, se taxeaza deplasarea 40 RON şi o ora de manopera 40 RON |
80 ron |
* Tarifele includ manopera
* Tarifele nu includ licenţele programelor software, piese înlocuite, etc.